Aylar: Ocak 2018

K

Kızılırmak

Irmak ile saçma anılara hoş geldiniz. Yazmasam olmaz diyip bugüne kadar 70 küsür şey yazdım, bir tanesinden daha zarar gelmez diye ümit ediyorum. Bu sefer ele alacağım konu biraz fiziksel özellikler ve önyargılar hakkında. Yaklaşık yarım yıl kadar bir süredir itinayla kızıla boyuyorum saçımı. 3 haftada bir boyadığım düşünülürse bu gerçekten zor ve sabır isteyen ...

A

Aşk ve Baş kaldırı : Black Mirror esinlenmesi

Okurken dinleme önerisi! ( https://youtu.be/iAP9AF6DCu4 ) The Calling - Wherever you will go "If I could, then I would. I'll go wherever you will go" Black Mirror sanırım bugüne denk izlediğim en güzel diziydi. Hiç ama hiç düşünemeyeceğiniz distopyalarla aklınızı yerinden oynatabilecek kadar güçlü kurgusunu dizinin birbirinden bağımsız her bölümünde hissediyorsunuz. Son sezonunda beni inanılmaz ...

V

Venüs kova burcundaymış

Venüs kova burcundaymış, ondan benim bu hallerim. Açık konuşayım, burçlara pek inanmasam da birazcık zorluyorum hep kendimi bel bağlamak için. Bu tıpkı bir ara Falaaddin'e kahve fincanımı atıp 'Karşına hayatının aşkı çıkacak!' demesini beklemek gibi bir şey. Çöp olduğunu biliyorum ama el mahkum, insan duymak istiyor sadece işte. Zaman mevhumumu zaten çoktan kaybettim ama 3 ...

B

Boşlukta mıyım yoksa ben mi boşum

Yazıyorum çünkü içimde bitmek tükenmeyen bir kaleme sarılma aşkım var, kıyının setine çarpıp tenime hafif hafif vuran denizin dalgaları gibi tutulamayan bir sürü düşüncem var, içinden çıkamayacağımı hissettiğim kocaman bir kutuya sığdırmaya çalışmaktan bıkıp usandığım hatalarım var ve bir yandan da her şeyi yazmaya alıştığımdan olsa gerek, 'Ya yazamazsam.' diye içimde büyüttüğüm korkularım var. Karmaşa ...

S

Son, 16.01.2018 02:18

Güzin ablaya mı döndüm yoksa tanıdığım insanlar blogumu iyi kötü bir şey olduğunda durumumu anlamak için mi kullanıyor bilmiyorum sadece pek huzurlu olduğum söylenemez. Kimsenin dert yanmasından şikayet etmedim ama ben ne insanların dertlerine çare bulacak bir psikoloğum ne de aşırı iyi tavsiye veren biri. Kendi dertleriyle ve boş tasalarıyla debelenen biriyim ben de sadece. ...

D

Doğru Kişi

Yarın Anayasa Hukunun Temel Esasları dersimin finalim var, saat olmuş kaç, uykum hiç yok. E, Irmak Akar yine durmadı geçti klavyenin başına. Benim huyumdur, ne zaman azıcık yalnız hissetsem ya hayal kurarım ya da eski anıları tekrar canlandırırım gözümde. Bu gece bir farklılık yapıp eski yazılarımı okuyayım dedim. Başladığım ve geldiğim nokta arasındaki uçurumu fark ...

Z

Zamana bırakmak, belirsizlikler ve biraz posa

Dünya üzerinde en keyfimi kaçıran şeyler belirsizlikler. Bazıları bundan keyif alır ya da en azından sabreder ama ben bir türlü dayanamıyorum. Mükemmeliyetçi falan değilim, hatta birçok şeyin mükemmel olmaması bende güven uyandırıyor ama içinde bulunduğum bir durumu "zamana bırakma"m gerektiğinde yolumu şaşırmış gibi hissediyorum. Sonuçla gelinsin bana mesela, iyi ya da kötü fark etmez ama ...